INC, kuru ve kabuklu meyvelere ilişkin bilinirliği artırmak için dünya çapında yeni bir kampanya başlattı.09 Temmuz 2018
Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Konseyi (INC) kuru ve kabuklu meyvelere ilişkin bilinirliği artırmak için dünya çapında yeni bir kampanya başlattı. Uluslararası Kuru ve Kabuklu Meyveler Konseyi'nde Türkiye'yi temsil eden Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği'nin Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Bilge Göksan, 'Daha sağlıklı bir dünya için kuru ve kabuklu meyve' sloganı ile başlatılan kampanya çerçevesinde bir video filmi hazırlandığı belirterek, "Tanıtım kampanyası aynı zamanda bir sosyal sorumluluk projesi kimliğine bürünecek. Farklı milletlerden 22 kişinin, ülkelerinin kuru ve kabuklu meyvelerini sunacağı ve ürünlerin sağlığa faydalarını anlatacakları videoda, sosyal medyada her paylaşıldığında, 28 gr'lık bir kuru ve kabuklu meyve paketi bu ürünleri satın alıp tüketemeyen kişilere hediye olarak verilecek. Bu kampanya Türk kuru meyvelerinin dünya genelinde bilinirliğini ve farkındalığını daha da arttıracak. Bu tür tanıtım çalışmalarıyla hedefimiz yıllık 1.4 milyar dolar seviyesinde olan kuru meyve ihracatımızı 3 milyar dolara çıkarmak" diye konuştu.