'Dijital Fırsatlar' toplantısında konuşan EGSD Yönetim Kurulu Başkanı Atınç Abay, "Üyelerimiz sosyal medya, Youtube, mobil gibi dijital reklam çalışmalarına ağırlık vererek cirolarını katlayacaklar" dedi.04 Mayıs 2017
Dijital pazarlama konusunda dünya lideri olan Google Partner tarafından Türkiye'de 10 ilde düzenlenecek olan 'Dijital Fırsatlar' toplantılarının ilki Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) işbirliği ile İzmir'de gerçekleştirildi. Toplantıya İzmir'deki tekstilciler büyük ilgi gösterdi. Egeli giyimcilerin dijital pazarlamanın önemini kavradığını dile getiren EGSD Yönetim Kurulu Başkanı Atınç Abay, "Hızla büyüyen dijital dünyanın sağladığı olanaklardan üyelerimizin daha fazla yararlanması için bu toplantıyı düzenledik. Üyelerimiz sosyal medya, Youtube, mobil gibi dijital reklam çalışmalarına ağırlık vererek cirolarını katlayacaklar" diye konuştu.
Toplantıya Google Partner İrlanda Dublin Ofisi'nden katılan Hesap Yönetim Danışmanı Liana Saranga ise dijital platformların her geçen yıl hızlı bir şekilde büyüdüğüne işaret ederek, firmaların ve markaların bu platformlarda yer almasının gelecekleri için büyük bir yatırım olacağını söyledi. 25-34 yaş aralığının özellikle Youtube platformunu çok iyi kullandığına dikkat çeken Saranga, markaların doğru reklam modellerini ile hem tanıtımlarını yapacaklarını hem de satışlarını katlayacaklarını kaydetti.
Google Partner Ürün Müdürü İzgi Görçiz, dijital platformların reklam pastasındaki payının şu anda yüzde 20 olduğuna ancak çok hızlı bir şekilde arttığına dikkat çekti. Venüs Ajans Koordinatörü Umut İlhan ile Veb Tasarım Uzmanı Giray Karasinir de dijital pazarlamanın inceliklerini anlattılar.
'Şansları kalmayacak'
Google Partner İş Geliştirme Müdürü Kaan Özçoban ise Türkiye'de mobil internet kullanım oranının yüzde 82 olduğuna dikkat çekerek, "Dijital pazarlama ile marka bilinirliği artırılıyor. Şeffaf, detaylı ölçülebilir sonuçlar alabiliyorsunuz. Dijital pazarlama çalışmaları yapmayan firmaların önümüzdeki dönemde şansları kalmayacak" dedi.