Eskişehir Ticaret Odası öncülüğünde tanıtım kampanyası başlatıldı.25 Ocak 2018
Son yıllarda önemli bir iç turizm destinasyon noktası haline gelen Eskişehir, bu yıl 2.8 milyon turist ağırlamayı hedefliyor. Eskişehir Ticaret Odası (ETO) Başkanı Metin Güler, düzenlediği basın toplantısında kenti turizmde bir marka haline getirmeyi hedeflediklerini belirterek, 'Eskişehir'i çok seveceksin, hep geleceksin' sloganıyla bir turizm kampanyası başlattıklarını ifade etti. ETO öncülüğünde turizm sektöründe faaliyet gösteren firmalar ve sivil toplum kuruluşları ortaklığıyla başlatılan tanıtım kampanyası ile www.hepgeleceksin.com adlı internet sitesini faaliyete geçirdiklerini söyledi. Güler, ayrıca Facebook, Instagram, Youtube ve Twitter platformlarında sayfalar hazırlanarak yayına geçildiğinin altını çizdi.
2'nci kez en çok ziyaret alan şehir
Eskişehir'in Türkiye'de 2'nci kez en fazla ziyaret edilen şehir olduğuna dikkat çeken Metin Güler, ‘Yani kenti ziyaret eden, bir kez daha ziyaret etmek istiyor. Bu yıl 2.8 milyon turistin Eskişehir'e turist olarak gelmesini beklediklerini kaydederek, "Tanıtım kampanyamız ile çeşitli mecraları kullanarak toplam 30 milyon kişiye ulaşacağız. 35-45 yaş arasında, İstanbul, Ankara, İzmir ve Konya'da yaşayan, eğitimli, gelir düzeyi yüksek, internet kullanımı olan, çocuklu ailelerin hedeflendiği kampanyamıza katılan turistler sektörde faaliyet gösteren firmaların dönemsel olarak düzenledikleri indirim kampanyalarından faydalanabilecekler. Kenti ziyaret edenlere konser, tiyatro, sergi, çocuklar için eğitim faaliyetlerinden oluşan 50'nin üzerinde etkinliğin planlamasını yaptık. Birçok etkinliğin biletleri turistlere ETO tarafından temin edilecek ve ücretsiz olacak. Sömestre tatilinde Eskişehir'in daha fazla turist ağırlamasını sağlamak amacıyla yaptığımız kampanyamızı tüm yıla yaydık" diye konuştu.