Türkiye’de ilk olma özelliğine sahip Self Servis World kampanya hizmeti, MasterCard Fark Yaratanlar 2017 Ödül Töreni’nde “Yılın İnovasyonu” seçildi.09 Haziran 2017
Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi, dünyanın en saygın kurumlarından aldığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Banka, Türkiye’de ilk olma özelliğine sahip Self Servis World kampanya hizmeti ile MasterCard Fark Yaratanlar 2017 Ödül Töreni’nde “Yılın İnovasyonu” seçildi.
1,5 senede 8.000 adet kampanya, 15.000 adet üye!
Konuyla ilgili değerlendirme yapan Yapı Kredi Grup Direktörü Serkan Ülgen, Self Servis World ile World Üye İşyerlerinin kendi puan ve indirim kampanyalarını oluşturmalarına imkan tanıdıklarını söyledi. İş yerlerinin bu kampanyalar ile satış performanslarına ve marka bilinirliklerine katkı sağlayabileceklerine dikkat çeken Ülgen, “Kredi kartı pazarının kesintisiz 29 yıldır lideri olan Worldcard, yüzlerce değerli perakende markasının ve 400 bini aşkın üye işyerinin dahil olduğu, Türkiye’nin en büyük alışveriş platformunu temsil ediyor. Worldcard’ın gücü ile üye işyerlerimizin hayatlarını kolaylaştırmak ve onları daha rekabetçi kılmak adına bundan 1,5 sene önce Self Servis World hizmetimizi hayata geçirdik” dedi.
Ülgen, büyük veri analitiğini doğru kullanarak hayata geçirdikleri Self Servis World hizmetini Türkiye’de bir ilk olarak sunduklarını belirtirken, sözlerine şöyle devam etti:
“World Üye İşyerlerimiz, kendi belirledikleri indirim tutarına ve tarih aralığına göre hazırladıkları kampanyalarını Self Servis World sayesinde yardıma ihtiyaç duymadan, diledikleri şekilde oluşturabiliyorlar. Sistemin arka planında çalışan ‘Akıllı Kitle Seçimi’ uygulaması sayesinde de milyonlarca World kredi kartı kullanıcısı arasından kendilerine en uygun hedef kitleye kampanyalarını SMS ve e-posta ile kolayca duyurabiliyorlar. Farklı görsellere sahip, birçok hazır SMS ve e-mail şablonu içerisinden kampanyalarına en uygun olanını seçebilen World Üye İşyerlerimiz, bu şekilde daha geniş bir kitleye ulaşarak kendi sektörlerinde fark yaratabiliyorlar. Bu hizmet sayesinde müşterilerimiz, kampanya sonuçlarını ve performansını da raporlarla takip edebiliyor, gelecekte yapmayı düşündükleri kampanyaları bu verilere göre kurgulayabiliyorlar.
Müşterilerimizin bankacılık hizmetlerimizin yanı sıra kampanya ve müşteri vizyonumuz ile bilgi birikimlerimizden de faydalanmalarını hedeflediğimiz bu hizmetimizden bugüne kadar toplam 15.000 World Üye İşyeri yararlandı. Mayıs 2017 itibariyle toplamda 8.000’e yakın kampanya oluşturuldu. Tüm bu rakamların yanı sıra yenilikçi uygulamamızın Mastercard tarafından ödüllendirilmesi bizlere gurur veriyor.”