Sektörel tanıtım gruplarının faaliyet ve çalışma esasları yeniden düzenlendi.12 Kasım 2015
Ekonomi Bakanlığı, sektörel tanıtım gruplarının faaliyet ve çalışma esaslarını düzenleyen tebliğde değişiklik yaptı.
Tebliğin, sektörel tanıtım gruplarının, "Ar-Ge ve markalaşma faaliyetlerine destek vermek" şeklindeki görev tanımı değişti. Buna göre, sektörel tanıtım grupları bunların yanı sıra ticaret heyetleri, lojistik, pazara giriş engellerinin kaldırılmasına yönelik çalışmalara da finansman desteği sağlayabilecek.
Sektörel tanıtım grubu aylık olağan toplantısını yapamaması halinde, zorunlu olarak toplantı yapma sıklığı 2 aydan 3 aya çıkarıldı.
Tebliğe göre, yurtiçi tanıtım harcamalarının payı yurtdışı tanıtım harcamalarının yüzde 10'undan yüzde 20'sine yükseltildi.