Yapı Kredi World'ün ana sponsorluğunu üstlendiği MARKA Konferansı, bu yıl 45 konuşmacı ile katılımcılarına geniş bir içerikle yeni trend, fikir, model ve anlayışlar sunacak.03 Aralık 2015
Lider konferans kuruluşu Yürekli tarafından 16 yıldır düzenlenen ve tam 14 yıldır Yapı Kredi World'ün ana sponsorluğunu üstlendiği MARKA 2015 Konferansı, 16-17 Aralık tarihlerinde Hilton İstanbul Bomonti'de gerçekleştirilecek.
Türkiye'nin en büyük iş platformu olan MARKA Konferansı, bu yıl 45 konuşmacı ile katılımcılarına geniş bir içerikle yeni trend, fikir, model ve anlayışlar sunacak. Tüm konuşmacıların en fazla 15 dakika sahnede kaldığı konferans, dinamik yapısıyla dinleyicilerde ilgi uyandırmayı hedefliyor.
MARKA Konferansı'nın sıradanlıktan sıyrılarak farklılaşma becerisinin öne çıktığının altını çizen Yürekli Yönetim Kurulu Başkanı Ayşegül Yürekli Şengör, "MARKA Konferansı, markalaşma sürecinin en iyi örneklerinden biri olarak gösteriliyor. Markaları güçlendirme misyonumuzu kalıpları zorlayarak hayata geçirmeyi vaat ettik. Bu vaadin içini doldurmamız, konferansın kendi tarihçesi içerisinde, değerleriyle, sürekliliğini ve farklılığını korumasını sağlıyor. İçerik açısından markaların yakın gelecek gündemlerine bir küratörlük yapma görevini üstlenen konferans, 2015 yılında da katılımcılara çok farklı bir vizyon ve etki gücü yüksek bir fikir platformu sunacak" dedi.
MARKA 2015 hakkında bilgi veren Şengör, MARKA 2015 Konferansı'nda 'Lüksün Geleceği' konulu bir galerinin de katılımcıları beklediğini söyledi. Şengör, "Konferans, galeriyle 'Lüksün Geleceği Nasıl Şekillendirilmeliyiz?' temalı bir manifesto yayınlayacak. Galeride lüksün geleceğine etki etmesi beklenen BMW, TechnoGym, Stepevi markaları yer alacak. Sanatçı Kutluğ Ataman ise video art enstelasyonunu galeride sunacak" ifadelerini kullandı.