Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı, 5-8 Temmuz tarihlerinde ziyaretçilerini ağırlayacak.06 Temmuz 2017
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbi, 5-8 Temmuz 2017 tarihleri arasında Junioshow Fuarı'nda atacak. Fuara, Ticari Safari Projesi kapsamında 43 ülkeden bine yakın iş dünyası temsilcisi katılacak.
Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı (Junioshow), BTSO, TÜYAP Bursa Fuarcılık AŞ. ve BEKSİAD işbirliğiyle 5 Temmuz'da kapılarını açıyor. TÜYAP Bursa Uluslararası Kongre ve Fuar Merkezinde gerçekleştirilecek fuar, 2018 yılı sonbahar-kış koleksiyonu modasını belirleyecek. 100'ü aşkın katılımcının stant açacağı fuar öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, katma değerli üretilen ürünlerin kalitesini pazarlamada fuarların büyük önem taşıdığını söyledi.
Junioshow Fuarı'nın kısa sürede sektörün en önemli buluşması haline geldiğini ve son 3 yılda sektöre 800 yeni ihracatçı kazandıklarını aktaran Kuş, "Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün Türkiye genelindeki ihracatı %17 artarken, Bursa ihracatı %80 arttı. Ur-Ge firmalarımızda ise bu artış yüzde 116 oldu" dedi. Kuş, ağustosta gerçekleştirecekleri B2B organizasyonu ile 200'e yakın firma temsilcisini Rusya'ya göndereceklerini sözlerine ekledi.
Sektör her geçen yıl büyüyor
TÜYAP Bursa Fuarcılık Genel Müdürü İlhan Ersözlü de binin üzerinde modelin sergileneceğini fuara başta Rusya, İran, Ukrayna ve İngiltere olmak üzere 43 ülkeden alıcının geleceğini söyledi. BEKSİAD Başkanı Halil Atalay ise, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün her geçen yıl büyüdüğünü dile getirerek, "Sektörümüz sadece fuarlarla değil, alım heyeti ve Ur-Ge projeleriyle de rekabetçiliğini artırıyor. Sektörümüzün Avrupa'da İtalya ve İspanya ile rekabet edebilir konuma ulaşmasını istiyoruz" dedi.